National Repository of Grey Literature 7 records found  Search took 0.00 seconds. 
Blind Image Deconvolution in STEM mode of Electron Microscope
Valterová, Eva ; Walek, Petr (referee) ; Potočňák, Tomáš (advisor)
Slepá dekonvoluce je metoda, při které je rozptylová funkce a skutečný obraz rekonstruován zároveň. Cílem této práce je představit různé metody slepé dekonvoluce a najít optimální metodu rekonstrukce původního obrazu a rozptylové funkce. Jako nejvhodnější metoda slepé dekonvoluce byl zvolen algoritmus střídavé minimalizace, který byl upraven a testován. Vlastnosti navrženého algoritmu byly testovány na uměle degradovaných datech a na reálných datech pořízených skenovacím transmisním elektronovým mikroskopem. Účinnost algoritmu byla hodnocena hned několika hodnotícími kritérii. Byla zjištěna omezení algoritmu a tím specifikováno jeho využití.
Blind Image Deconvolution of Electron Microscopy Images
Schlorová, Hana ; Odstrčilík, Jan (referee) ; Walek, Petr (advisor)
V posledních letech se metody slepé dekonvoluce rozšířily do celé řady technických a vědních oborů zejména, když nejsou již limitovány výpočetně. Techniky zpracování signálu založené na slepé dekonvoluci slibují možnosti zlepšení kvality výsledků dosažených zobrazením pomocí elektronového mikroskopu. Hlavním úkolem této práce je formulování problému slepé dekonvoluce obrazů z elektronového mikroskopu a hledání vhodného řešení s jeho následnou implementací a porovnáním s dostupnou funkcí Matlab Image Processing Toolboxu. Úplným cílem je tedy vytvoření algoritmu korigujícícho vady vzniklé v procesu zobrazení v programovém prostředí Matlabu. Navržený přístup je založen na regularizačních technikách slepé dekonvoluce.
Programmable Shaders in OpenGL
Radil, Přemek ; Havel, Jiří (referee) ; Švub, Miroslav (advisor)
OpenGL is mostly used in video games, computer aided designs, virtual reality, flight simulations or scientific visualisations. This bachelors thesis puts mind to production of shaders written in OpenGL Shading Language and their attachment to OpenGL aplications. Its objective is to describe methods of creating depth of field, glow and soft shadows effects and to provide tutorial about these methods. First chapters informs about OpenGL and associated library OpenGL Utility Toolkit and illustrates some common procedures necessary to achieve hereinbefore mentioned effects. Last chapters dwells directly on shaders creating these effects.
Blind Image Deconvolution in STEM mode of Electron Microscope
Valterová, Eva ; Walek, Petr (referee) ; Potočňák, Tomáš (advisor)
Slepá dekonvoluce je metoda, při které je rozptylová funkce a skutečný obraz rekonstruován zároveň. Cílem této práce je představit různé metody slepé dekonvoluce a najít optimální metodu rekonstrukce původního obrazu a rozptylové funkce. Jako nejvhodnější metoda slepé dekonvoluce byl zvolen algoritmus střídavé minimalizace, který byl upraven a testován. Vlastnosti navrženého algoritmu byly testovány na uměle degradovaných datech a na reálných datech pořízených skenovacím transmisním elektronovým mikroskopem. Účinnost algoritmu byla hodnocena hned několika hodnotícími kritérii. Byla zjištěna omezení algoritmu a tím specifikováno jeho využití.
Blind Image Deconvolution of Electron Microscopy Images
Schlorová, Hana ; Odstrčilík, Jan (referee) ; Walek, Petr (advisor)
V posledních letech se metody slepé dekonvoluce rozšířily do celé řady technických a vědních oborů zejména, když nejsou již limitovány výpočetně. Techniky zpracování signálu založené na slepé dekonvoluci slibují možnosti zlepšení kvality výsledků dosažených zobrazením pomocí elektronového mikroskopu. Hlavním úkolem této práce je formulování problému slepé dekonvoluce obrazů z elektronového mikroskopu a hledání vhodného řešení s jeho následnou implementací a porovnáním s dostupnou funkcí Matlab Image Processing Toolboxu. Úplným cílem je tedy vytvoření algoritmu korigujícícho vady vzniklé v procesu zobrazení v programovém prostředí Matlabu. Navržený přístup je založen na regularizačních technikách slepé dekonvoluce.
Programmable Shaders in OpenGL
Radil, Přemek ; Havel, Jiří (referee) ; Švub, Miroslav (advisor)
OpenGL is mostly used in video games, computer aided designs, virtual reality, flight simulations or scientific visualisations. This bachelors thesis puts mind to production of shaders written in OpenGL Shading Language and their attachment to OpenGL aplications. Its objective is to describe methods of creating depth of field, glow and soft shadows effects and to provide tutorial about these methods. First chapters informs about OpenGL and associated library OpenGL Utility Toolkit and illustrates some common procedures necessary to achieve hereinbefore mentioned effects. Last chapters dwells directly on shaders creating these effects.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.